Hemligheter

Har funderat väldigt mkt idag på vad vi som personer har för hemligheter. Vi kan ha roliga, hemska, lessna, pinsama hemligheter. Eller rent av galna.
Hittade ett bra ordspråk om just hemligheter:

"Behåller jag min hemlighet, så är den min fånge. Släpper jag ut den, är det jag som är dess fånge"
Dett är ett arabiskt ordspråk.

Ibland finns det personer i ens liv man litar och känner att man kan dela med sig av sin hemlighet. Ibland visar det sig att denna person har lösaktiga läppar som delar med sig av din hemlighet.

Tänkt på...vem personen du anförtro dig på.
::Cruzita
            
                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0