15:e november - Negativ energi...Back off!!!

Hej bloggen!
Söndagkväll och jag ransakar min helg. Har börjat ett nytt jobb, nattjobb. Helt ok.
Lite ensamt dock, jag, mörkret och bilen *Vrroooom* Haha...nä inte rikigt vroom.
Förutom jobbet så har jag sovit och gjort massa måsten.
Jag dissade en kille igår. Vi hade pratat om att ta en fika, men jag orkade inte, plus att jag är lite velig. Aja, få se om det blir något fika i slutändan. Bra kille, men men.

Ska dra till Sats snart och träna bort lite dålig energi som man har blivit utsatt under helgen. Att folk inte kan växa upp. Men aja. Är van. Har blivit utsatt för dålig energi sedan barnsben. Usch...att folk har velat mig illa redans som barn.
Aja...dax att få ut all denna hemska energi!
Let's kick some ass!
::Cruzita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0